Jak si zapamatovat sny? 5 jasných kroků k probuzení snové paměti

Zavírám oči, můj dech se zpomaluje, moje tělo se uvolňuje. 3 2 1 KONEC dne je tu a přichází spánek.

Každou noc máme obrovskou příležitost naplno zregenerovat svoje tělo.Dobít si baterky a zároveň zažít obrovské dobrodružství. Každou noc přichází sen, který přináší neomezené možnosti.

Levitování, teleportace, telepatie, cestování časem, návštěva jiných planet, prozkoumávání naší Země, schůzka s kýmkoliv mě napadne napříč historií, úprava těla podle mé libosti. Inspirace k úspěšnému businessu, kreativita, peníze, zdraví, vztahy, paralelní reality.

Není žádného tématu, není omezení, které by ve snu nešlo zažít. Jak to ale udělat? Jak mít sny na zakázku? Co když si sny ani nepamatuju, natož aby se mi zdálo to, po čem toužím?

Aktivace snové paměti je základ od kterého se můžeš odrazit.

Těchto základních pět kroků Tě povede aktivací.

Můžeš si být jistá, že pokud se rozhodneš, už dnes se ti bude zdát živý sen a zítra na něj rozhodně nezapomeneš.


1.Rozhodnutí a pevný záměr

Tento bod je nejdůležitější. Proto, aby se obnovila snová paměť, je potřeba tomu dát jasnou prioritu v životě, pevnost a rozhodnost. Vědět, proč to chci a pak vytrvat. Je velmi důležité vychytat hranici mezi pevností a upjatostí a lpěním. Důležité je jasně, pevně a s určitou dávkou síly vyslat záměr obnovení snové paměti a pak se uvolnit a nechat život ať pracuje. Pakliže se tlačí moc, vzniká protiklad a tím se záměr spíše blokuje.


2. Večerní meditace

Pro vědomé snění je večerní meditace klíčová. Medituj až v posteli.

Uvolnit si celé tělo od prstů na noze až po konečky vlasů. Začni pozorovat svůj dech, nadechni uvolnění a vydechni napětí. Potom si říkej, moje prsty na nohou jsou uvolněné a klidné. Moje celá chodila jsou uvolněná a klidná, moje lýtka jsou uvolněná a klidná. Moje kolena jsou uvolněná a klidná. Takhle postupně uvolni celé své tělo. Poté si opakuj větu.

“Aktivuji svou snovou paměť. Ráno si pamatuji co se mi zdálo.” S tímto pocitem běž spát.


3. Ranní zápisky

Ráno hned po probuzení zůstaň ještě chvíli v posteli. Pokud vstáváš na budíka, nastav si ho blízko sebe, abys mohla jen natáhnout ruku a vypnout zvuk a nejlépe ani neotevřít oči. Pokud vstáváš bez budíka, dříve než otevřeš oči začni vzpomínat co se ti zdálo. Postupně se ti poodkryje celý příběh. Poděkuj pak svému příběhu a zapiš si ho. Je možné, že u zapisování ti vyběhnou ještě další části tvého snového příběhu. Pokud se ráno probudíš a sen se ti nepodaří celý, nevadí, zapiš si i jen malou část. Jedna žena si pamatovala ze svého snu jen tečku. Měla pocit, že tato tečka je bezvýznamná, ale když tomu se snovým průvodcem věnovali pozornost, začall ji vyskakovat postupně celý příběh, který byl pro ni převratný. I malá tečka dokáže ukrývat velké poselství. Pokud si nepamatuješ ani tečku, vždycky ráno vstáváš s určitým pocitem.I ten stále ještě patří do snového příběhu. Zapiš si svůj pocit ze snu, to bude to první coTii otevře bránu snové paměti.



4. Disciplína

Každý z nás je jiný. Někdo je přirozeně bdělí, jiný potřebuje tuto část svého života pilně trénovat. Proto Tě nabádám, vytrvej. Pakliže tvé rozhodnutí probudit své sny jde skutečně z tvého srdce, pravdy tvé osobnosti vyplní se ti tvé přání. Jen je potřeba se uvolnit netlačit a vydržet v technikách.


5. Byliny

Na zapamatování si snů se dávají byliny, které zvyšují cirkulaci krve v mozku.

Například : Ginkgo, rozmarýn, Caela neboli hořká tráva, wayusa, pelyněk

Wayusa a Rozmarýn se doporučují pít přes den, mají nabuzující účinky.

Caela a pelyněk se používají pro také lucidní snění lepší pít před spaním pozor velmi hořké.


Přeji ti, ať Tvá snová paměť ožije! Na závěr Ti dám jeden malý osobní tip. Sdílej své sny s přáteli. Mluv o nich jako o svých příbězích, co jsi prožila. Dej jim stejnou důležitost, jako příběhům, které prožíváš ve dne. Posílí tím tak tvé vědomí a otevřou se ti brány k vědomému snění. Protože tak, jak jsme vědomé přes den, tak můžeme být vědomé i v noci. Stačí se jen rozhodnout.




Přeji ti, ať Tvá snová paměť ožije! Na závěr Ti dám jeden malý osobní tip. Sdílej své sny s přáteli. Mluv o nich jako o svých příbězích, co jsi prožila. Dej jim stejnou důležitost, jako příběhům, které prožíváš ve dne. Posílí tím tak tvé vědomí a otevřou se ti brány k vědomému snění. Protože tak, jak jsme vědomé přes den, tak můžeme být vědomé i v noci. Stačí se jen rozhodnout.



Tip


Pro aktivaci snové paměti si můžeš stáhnout zdarma ebook a meditaci










76 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše